Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proxy user detected :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meningen uitlokken en met opzet negatief neerzetten van personen wel:
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

announces/beleid-faq-t2.html

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Vergeet niet platen als Got To Be There & The Underground

Gewoon Decibel Anthem 2002. Blijft zijn beste plaat ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:26 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Lyst schreef:
Echt.. dat mensen bleeding mooi kunnen vinden, voor mij is dat een van de grootste dieptepunten van de hardstyle op releasegebied :sick: De rest van hem is allemaal geweldig overigens.


Eens, echt een verschrikkelijke plaat, maar verder nog nooit teleurgesteld door the Beholder, met als uitschieters Who Wants This & Annihilating :worship: maar de rest is ook allemaal dik


Waaaat?!?!?! Bleeding for the harderstyles een dieptepunt?! 1 van de allerbeste hardstyle nummers uit die tijd! _0_ Met kop en schouders en nog steeds een geil nummer!
Verder is Beholder gewoon n topper van het eerste uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

badciepo schreef:
Pommer schreef:
Lyst schreef:
Echt.. dat mensen bleeding mooi kunnen vinden, voor mij is dat een van de grootste dieptepunten van de hardstyle op releasegebied :sick: De rest van hem is allemaal geweldig overigens.


Eens, echt een verschrikkelijke plaat, maar verder nog nooit teleurgesteld door the Beholder, met als uitschieters Who Wants This & Annihilating :worship: maar de rest is ook allemaal dik


Waaaat?!?!?! Bleeding for the harderstyles een dieptepunt?! 1 van de allerbeste hardstyle nummers uit die tijd! _0_ Met kop en schouders en nog steeds een geil nummer!
Verder is Beholder gewoon n topper van het eerste uur


Born to live, Born to die :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 17:04 
 
Artiest

ik vind de vocals in die plaat juist uitermate sterk.
In tegenstelling tot:

"Like a machine gun Ra-ta-ta " of "feel the rhythm from within, feel it under your skin."

Verder vind ik de plaat ook niet briljant, maar zoals ik al zei het is wel een sfeer maker live.
Beste van hem blijft van mij Midnight, die plaat is werkelijk briljant, mijn all time number 1, geen plaat die ook maar enigszins in de buurt komt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 02:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind de vocals in die plaat juist uitermate sterk.
In tegenstelling tot:

"Like a machine gun Ra-ta-ta " of "feel the rhythm from within, feel it under your skin."

Verder vind ik de plaat ook niet briljant, maar zoals ik al zei het is wel een sfeer maker live.
Beste van hem blijft van mij Midnight, die plaat is werkelijk briljant, mijn all time number 1, geen plaat die ook maar enigszins in de buurt komt :loving:

From Within heeft naar mijn mening gewoon prima vocals hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 04:07 
 

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind de vocals in die plaat juist uitermate sterk.
In tegenstelling tot:

"Like a machine gun Ra-ta-ta " of "feel the rhythm from within, feel it under your skin."

Verder vind ik de plaat ook niet briljant, maar zoals ik al zei het is wel een sfeer maker live.
Beste van hem blijft van mij Midnight, die plaat is werkelijk briljant, mijn all time number 1, geen plaat die ook maar enigszins in de buurt komt :loving:

Midnight, inderdaad wat een geweld is dat.. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 13:34 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik vind de vocals in die plaat juist uitermate sterk.
In tegenstelling tot:

"Like a machine gun Ra-ta-ta " of "feel the rhythm from within, feel it under your skin."

Verder vind ik de plaat ook niet briljant, maar zoals ik al zei het is wel een sfeer maker live.
Beste van hem blijft van mij Midnight, die plaat is werkelijk briljant, mijn all time number 1, geen plaat die ook maar enigszins in de buurt komt :loving:

From Within heeft naar mijn mening gewoon prima vocals hoor :P


Smaken verschillen, ik vind het gewoon simpel werk van www.rijmen.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik vind de vocals in die plaat juist uitermate sterk.
In tegenstelling tot:

"Like a machine gun Ra-ta-ta " of "feel the rhythm from within, feel it under your skin."

Verder vind ik de plaat ook niet briljant, maar zoals ik al zei het is wel een sfeer maker live.
Beste van hem blijft van mij Midnight, die plaat is werkelijk briljant, mijn all time number 1, geen plaat die ook maar enigszins in de buurt komt :loving:

From Within heeft naar mijn mening gewoon prima vocals hoor :P


Smaken verschillen, ik vind het gewoon simpel werk van http://www.rijmen.nl

Dus omdat het rijmt is het simpel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zijn er trouwens dingen die jullie graag willen weten?
Ik kan het volgende uitzetten ten opzichte van elkaar:
site, jaar, vorig genre, gemiddelde per artiest, visie op (onder)verdeling+argumenten hiervoor en voorkeur voor (sub)stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:22 
 

Ja, de uitslag van de vraag hoe jij over Substijlen denkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leeftijdsklasses top10
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Grappig feitje: Een (groot) aandeel van de mensen die 2000 in hebben gevuld als startersjaar, hebben hierover gelogen, want als ik naar gemiddelde score per artiest per jaar kijk, dan zit er een redelijke structuur in, maar het jaar 2000 wijkt hier vrijwel altijd sterk vanaf :P En het lijkt me sterk dat de mensen uit 2000 een compleet andere mening hebben dan die uit 2001-2005, maar wel sterke overeenkomsten vertonen met 2006-2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd - resultaten kwamen loop deze week, of is dat wat uitgesteld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:47 
 
Artiest

Pommer schreef:
the Beholder

In My Brain :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:48 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Smaken verschillen, ik vind het gewoon simpel werk van http://www.rijmen.nl

Dus omdat het rijmt is het simpel? :lol:


Nee, dat staat er niet, please read again :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Grappig feitje: Een (groot) aandeel van de mensen die 2000 in hebben gevuld als startersjaar, hebben hierover gelogen, want als ik naar gemiddelde score per artiest per jaar kijk, dan zit er een redelijke structuur in, maar het jaar 2000 wijkt hier vrijwel altijd sterk vanaf :P En het lijkt me sterk dat de mensen uit 2000 een compleet andere mening hebben dan die uit 2001-2005, maar wel sterke overeenkomsten vertonen met 2006-2010.


miss denken mensen die platen kennen uit 2001, dat ze het vanaf 2001 volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 21:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik denk overigens meer dat het ligt aan het aantal mensen dat 2000 in heeft gevuld, dat zijn er namelijk niet echt veel. De helft komt overeen met het patroon van de begin jaren en de andere helft komt overeen met het patroon van de laatste paar jaren. Dus volgens mij zijn daar een paar mensen gewoon niet helemaal eerlijk geweest :P En ik denk dat het nog wel even duurt, heb nu artiesten naar jaar uitgezet en een paar site statistieken. Ik moet nog beginnen met alles wat met de vragen over subgenres te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik denk overigens meer dat het ligt aan het aantal mensen dat 2000 in heeft gevuld, dat zijn er namelijk niet echt veel. De helft komt overeen met het patroon van de begin jaren en de andere helft komt overeen met het patroon van de laatste paar jaren. Dus volgens mij zijn daar een paar mensen gewoon niet helemaal eerlijk geweest :P En ik denk dat het nog wel even duurt, heb nu artiesten naar jaar uitgezet en een paar site statistieken. Ik moet nog beginnen met alles wat met de vragen over subgenres te maken heeft.

maar mensen kunnen toch ook veranderen van smaak, dat ze het in 2000 bijvoorbeeld zijn gaan volgen, maar dat ze de hardstyle van nu beter vinden. Dat ze in het begin zany helemaal de bom vonden, maar na platen te hebben gehoord van alphaverb die ineens de bom vinden en dat zany wat wegzakt. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 00:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat kan, maar waarom alleen de mensen uit 2000 en is dit niet te merken in 2001-2004/5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ja, de uitslag van de vraag hoe jij over Substijlen denkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 18:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben er weer even mee bezig geweest, ditmaal een uiteenzetting gemaakt van artiesten naar substijl. Heb helaas de smaak van de mensen tegen subgenres niet kunnen peilen, omdat ik ze moeilijk kan vragen wat ze van mainstream vinden als ze tegen een onderverdeling in mainstream etc. zijn :P
Desalniettemin komen de resultaten in mijn ogen redelijk overeen met de realiteit.

Hieronder de top3 gemiddeld hoogst gewaardeerde huidige stijl van een artiest per subgenre:
(een hele mond vol :P )
Mainstream liefhebber vind:
1. Wildstylez
2. Noisecontrollers
3. Ran-D

Raw liefhebber vind:
1. B-Front
2. Donkey Rollers
3. Zany

Early liefhebber vind:
1. Geck-o
2. Donkey Rollers
3. Dj Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ben er weer even mee bezig geweest, ditmaal een uiteenzetting gemaakt van artiesten naar substijl. Heb helaas de smaak van de mensen tegen subgenres niet kunnen peilen, omdat ik ze moeilijk kan vragen wat ze van mainstream vinden als ze tegen een onderverdeling in mainstream etc. zijn :P
Desalniettemin komen de resultaten in mijn ogen redelijk overeen met de realiteit.

Hieronder de top3 gemiddeld hoogst gewaardeerde huidige stijl van een artiest per subgenre:
(een hele mond vol :P )
Mainstream liefhebber vind:
1. Wildstylez
2. Noisecontrollers
3. Ran-D

Raw liefhebber vind:
1. B-Front
2. Donkey Rollers
3. Zany

Early liefhebber vind:
1. Geck-o
2. Donkey Rollers
3. Dj Thera


hoe verwerk je het allemaal in een ecxel bestandje ofzo?

Als alles klaar is kun je die dan hier ook even neer drukken ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 13:56 
 
Hardtraxxer

goed bezig lyst, erg benieuwd naar alle uitslagen!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen