Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Dubstep/Dubstyle/House/SlowitDown/Lento in Hardstyle
Heel leuk, voegt voor me wel wat toe en 't klinkt ook nog lekker. 2%  2%  [ 3 ]
Leuk, maar niet te vaak! 33%  33%  [ 41 ]
Gaat wel. 6%  6%  [ 7 ]
Het is niks voor mij, maar vind 't niet erg! 4%  4%  [ 5 ]
Liever niet, maar vind 't niet erg dat het gedaan word. 15%  15%  [ 19 ]
Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen. 40%  40%  [ 51 ]
Totaal aantal stemmen : 126
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk! Maar niet te vaak!

Af en toe een VIEZE dubstep track is gewoon keihard. Dat je daar niet op los kan gaan is jou probleem.
Ik ga altijd totaal insane terwijl iedereen me gek staat aan te kijken. Een stukje house vind ik
al een stuk minder passen omdat het minder hard is. Maar ach, dan kan ik bier halen.
(plus DJ's die housebreaks pakken, zie ik meestal toch niet op feesten)

Zolang het met mate gedaan wordt; vind ik het een toevoeging aan feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Leuk! Maar niet te vaak!

Af en toe een VIEZE dubstep track is gewoon keihard. Dat je daar niet op los kan gaan is jou probleem.
Ik ga altijd totaal insane terwijl iedereen me gek staat aan te kijken. Een stukje house vind ik
al een stuk minder passen omdat het minder hard is. Maar ach, dan kan ik bier halen.
(plus DJ's die housebreaks pakken, zie ik meestal toch niet op feesten)

Zolang het met mate gedaan wordt; vind ik het een toevoeging aan feesten.


Helemaal mee eens :) en herken me der ook in, lekker leip doen op die dubstep terwijl de mensen om je heen je echt aankijken van wat doe jij nou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt me als nog wel humor, om jou op dubstep te zien gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Liever niet, maar vind 't niet erg dat het gedaan word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap dat iedereen het kut vindt maar soms vindt ik het wel vet, het probleem is dat iedereen het gaat doen.
1x in de zoveel tijd een keertje house of dub erdoor is echt vet, maar als iemand daar eenmaal een hit mee scoort gaat iedereen het doen en das niet tof :/
Helemaal eens met Mol dus;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 10:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik las hier laatst ergens een goede opmerking over. Hoe zouden die House liefhebbers het vinden als er een stukje 170 bpm industrial ingegooid word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beautifull en Rich is naar mijn mening het enige vette nummer in deze categorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 11:26 
 

vind het echt verschrikkelijk! het past totaal niet in hardstyle en het haald vaak het tempo eruit!
maarja toch zal ik nooit snel bij een dj staan die veel dubstep breaks gebruikt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Idd echt verschrikkelijk, in t begin was t nog wel leuk maar nu komt het gewoon te vaak voor. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dubstep in n track soms echt vet, maar dan moet t wel goed uitgewerkt zijn. Een Dubstyle climax zoals in Take Me Away vind ik bijvoorbeeld gewoon bruut.

House daarentegen hoeft voor mij gewoon niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal: :/ eigenlijk.

Alleen Lento vind ik af en toe wel gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik las hier laatst ergens een goede opmerking over. Hoe zouden die House liefhebbers het vinden als er een stukje 170 bpm industrial ingegooid word?

Geen idee.. Op een feest werd mij gevraagd of ik uberhaupt wel van hardstyle hou, omdat ik stil stond op de house break van 'DBSTF - MMA (WS & HHZ Remix)'.. :/ Zulke tracks smaken dus goed onder het dagjesvolk, want die kunnen vaak alle muziek wel waarderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het toevoegen van house elementen kan misschien wel vet zijn helaas is het tot nu toe nog niet goed toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb niks tegen als een dj af en toe wat dubstep erin gooit, maar soms vind ik het wel hinderlijk! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik las hier laatst ergens een goede opmerking over. Hoe zouden die House liefhebbers het vinden als er een stukje 170 bpm industrial ingegooid word?

Dirty Dutch had ik ervan gemaakt.

Maar goed daar moet je ook weer mee oppassen want Chuckie sloot afgelopen indoor DD af met Let the Bass kick, en in Breda draaide hij 30min hardstyle en die gasten vonden dat allemaal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken maar 1 nummer waar ik het leuk in vind, dus laat al dat gedoe maar en hou het bij hardstyle
(dit nummer dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ken maar 1 nummer waar ik het leuk in vind, dus laat al dat gedoe maar en hou het bij hardstyle
(dit nummer dus)

Was die hele plaat alweer lang vergeten, die 3e opbouw. Echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zelf hou heel erg van Dubstep, maar om dit als bijv. break te gebruik in een hardstyle track? Een dikke vette NEE.
Dubstep invloeden kan ik goed mee leven, maar een apart stuk Dubstep hoort gewoon niet.
Om over House (waar ik echt een pest hekel aan heb) maar te zwijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen.
Behalve bij Housedog & Electro Schock omdat da echt iets toevoegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Lyst schreef:
Ik las hier laatst ergens een goede opmerking over. Hoe zouden die House liefhebbers het vinden als er een stukje 170 bpm industrial ingegooid word?

Geen idee.. Op een feest werd mij gevraagd of ik uberhaupt wel van hardstyle hou, omdat ik stil stond op de house break van 'DBSTF - MMA (WS & HHZ Remix)'.. :/ Zulke tracks smaken dus goed onder het dagjesvolk, want die kunnen vaak alle muziek wel waarderen..

Maar jij staat al stil als 1 track je al niet bevalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:14 
 

D.O.N.K.E.Y :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
D.O.N.K.E.Y :loving: :loving:


Dat is eigenlijk nog t beste voorbeeld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hi Mike-o schreef:
Mike-O schreef:
Lyst schreef:
Ik las hier laatst ergens een goede opmerking over. Hoe zouden die House liefhebbers het vinden als er een stukje 170 bpm industrial ingegooid word?

Geen idee.. Op een feest werd mij gevraagd of ik uberhaupt wel van hardstyle hou, omdat ik stil stond op de house break van 'DBSTF - MMA (WS & HHZ Remix)'.. :/ Zulke tracks smaken dus goed onder het dagjesvolk, want die kunnen vaak alle muziek wel waarderen..

Maar jij staat al stil als 1 track je al niet bevalt!

Klopt. Coole naam trouwens, volgens mij weet ik wel wie jij bent.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog wel veel mensen die 't dus niet echt kunnen waarderen, geen verrassing als je 't mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt een fan, Mike-O :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen