Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:22 
 

Vrijdag 11 mei

Headhunterz schreef:
Did you know you can buy Facebook likes and Twitter followers nowadays? For those who decide to: Have fun talking to your bots!


Zondag 13 mei

Headhunterz schreef:
I'm sorry that I have to be the one to publicize this. Zatox you make great great music man, but buying twitter followers is not cool. I know you're not having bad intentions, but it's all relative and attempting to pass your colleagues this way is unfair. I post this to discourage anyone who considered buying likes or follows, because people will find out. Please, just let the music speak for itself.

http://topdeejays.com/zatox/

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0090_n.jpg


Headhunterz schreef:
I should think twice before posting, this made me look just as ugly. I guess we all have a little something of that. Karma points -1


Headhunterz schreef:
Ok I'm sorry, I feel bad about this. I shouldn't have posted that.


Headhunterz schreef:
I definitely learned a lesson today. Sometimes the ego takes over before you realize. Its time to forgive myself and celebrate mothersday.


The story continues...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:26 
 
Hardtraxx Addict

De vorige titel was veel beter :(
Maar goed, triest van Zatox dat hij dit geflikt heeft (als het waar is) en het feit dat Willem dat heeft aangekaart is geen excuus daarvoor. Zatox zijn muziek boeit me sowieso niks meer, gewoon een nieuw dieptepunt erbij na Fuck You Up.

Edit: Stel je voor dat HHZ anderen heeft aangezet tot het kopen van die dingen door aan te geven dat je bots kan kopen :lol: . Zou het verhaal wel helemaal compleet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik trouwens die grafieken bekijk van andere dj's is Zatox niet de enige... Zie wel meer verdachte pieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou Zatox, waar blijft je reactie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:32 
 

Kwisniks schreef:
De vorige titel was veel beter :(
Maar goed, triest van Zatox dat hij dit geflikt heeft (als het waar is) en het feit dat Willem dat heeft aangekaart is geen excuus daarvoor. Zatox zijn muziek boeit me sowieso niks meer, gewoon een nieuw dieptepunt erbij na Fuck You Up.

De moderators van Hardtraxx gingen niet akkoord met de vorige titel, vandaar dat ik hem gewijzigd heb.

Het bewijs spreekt voor zich denk ik. :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de zoveel tijd is er wel weer een 'ruzie' gaande in hardstyle land. Is het niet over kicks, dan is het wel over volgers ofzo. Jammer van Zatox als het waar is en jammer van Headhunterz dat hij het zo gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:36 
 

Ik vind het prima dat Headhunterz dit heeft aangekaart.
Als het nou iets subjectiefs zou zijn en hij zou Zatox' persoonlijkheid aanvallen zou ik het gebash op HHZ snappen, maar ik zou niet weten waarom iets wat gewoon klopt en iets waarmee Zatox zichzelf zo op deze manier onterecht bevoordeeld niet naar buiten gebracht zou mogen worden.
Prima dat Willem z'n bek durft open te trekken over dit soort zaken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Het bewijs spreekt voor zich denk ik. :)



15859 followers naar 28283 followers in 24 uur. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:38 
 

Wel strak dat Headhunterz dit gevonden heeft. Ik heb er niets op tegen dat zoiets publiek gemaakt wordt! Wat een stomme daad van Zatox, hij verliest m'n respect toch een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ff een vraag he, wat heb je aan volgers die je niet volgen om je te volgen maar je volgen omdat je er voor betaald hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 30K volgers lijk je een stuk populairder en beter dan met 15k denk ik.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Maar ff een vraag he, wat heb je aan volgers die je niet volgen om je te volgen maar je volgen omdat je er voor betaald hebt?


Jaloers op HHZ, omdat hij in de 40k volgers heb, en zatox zich mischien te goed voelt, en daardoor 10k volgers erbij wou hebben voor zijn aanzien, omdat hij het op muziek gebied niet meer kan bijbenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou kunnen idd. Maar probeer dan meer volgers te krijgen door acties met free releases ofzo. Begint ook irritant te worden maar dan heb je tenminste wat aan die volgers. De helft van zijn volgers nu weten niet eens dat hij muziek maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zat ook even zatox zijn lijst met volgers te kijken, maar idd wel heel erg veel mensen die op twitter een ei als avatar hebben, en iets van 3000 mensen volgen, en slechts 2 followers hebben. Zatox is dus de kansloze malloot, niet headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terechte actie van HHZ. Hij gaf ook aan in zijn tweet dat hij dat van Zatox aankaarte om zo te voorkomen dat meer producers/Dj's dit gingen doen, goede actie.
Die grafiek van de Showtek is ook erg opmerkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Maar toch had Willem hem beter een sms kunnen sturen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:02 
 
Hardtraxx Elite

Weet je wat pas laag is? Hier aandacht aan besteden en er een topic over maken. Ga toch weg!

Ze zijn beide stom geweest. Likes kopen, daar heb je toch alleen jezelf mee? En Headhunterz tsja.. We weten allemaal hoe hij is, daar hoeven wij niet over te discussieren. Het is een fout en dat geeft HHZ toe, klaar toch? En we zullen toch geen reactie van Zatox krijgen, want dat gaat hij never nooit via twitter doen.

Daarnaast, het zijn producers en die maken muziek. Dus ga je tijd niet verdoen met dit soort topics ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

*edit

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
sms


dat!
hij leverd zatox hiermee een flinke naaistreek, hoe dom het ook wel niet is..
domme willem met zn egootje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een topic hierover.. :lol: Doe nou toch normaal man.. Beoordeel die gasten lekker op de muziek die ze maken, voor de rest moeten ze het allemaal lekker zelf weten. Al slaan ze elkaar op de bek volgende week, maakt jou het nou uit. Gaat gewoon nergens over dit. Iedereen er ook serieus op ingaan, ga wat nuttigs doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar jankt die hhz om zeg, laat Zatox dat lekker doen als ie daar blij van wordt. En als je er wat over kwijt wil, doe dat dan eerst via Zatox zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Citaat:
sms


dat!
hij leverd zatox hiermee een flinke naaistreek, hoe dom het ook wel niet is..
domme willem met zn egootje :thumbsup:



Hoezo SMS? Die likes kun je toch niet terugdraaien en wie zegt dat HHZ geen sms heeft gestuurd?
Het gaat er gewoon om dat HHZ dit verhaal in het licht wilde zetten dat zulke dingen niet meer zouden gebeuren.
Om het even te vergelijken met het verhaal van de Code Black kick-rip, Corey heeft atmozfears erop aangesproken en toen dat niet werkte heeft hij het pas op twitter gezet. Wie zegt dat zoiets hier niet het geval is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Weet je wat pas laag is? Hier aandacht aan besteden en er een topic over maken. Ga toch weg!

Ze zijn beide stom geweest. Likes kopen, daar heb je toch alleen jezelf mee? En Headhunterz tsja.. We weten allemaal hoe hij is, daar hoeven wij niet over te discussieren. Het is een fout en dat geeft HHZ toe, klaar toch? En we zullen toch geen reactie van Zatox krijgen, want dat gaat hij never nooit via twitter doen.

Daarnaast, het zijn producers en die maken muziek. Dus ga je tijd niet verdoen met dit soort topics ;)


Dit gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:12 
 

Mensen gaan er toch wel over discussiƫren. Om te voorkomen dat het hele ''Wist je dat'' topic hierover word vol gespamt is dit topic aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Mensen gaan er toch wel over discussiƫren. Om te voorkomen dat het hele ''Wist je dat'' topic hierover word vol gespamt is dit topic aangemaakt.


Post dan een paar wist je datjes en een waarschuwing en dan is het klaar. Haal dit topic dan weg, dan word er geen aandacht meer aan geschonken.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen