Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Ruffian staat bij mij juist op 1 van irritantste MC's

Dancing with my shadow! >.<

Een MC is prima zolang diegene maar niet (wat dus 9 van de 10 keer het geval is) door de buildup heen loopt te blèren. Dat vind ik het ergste wat een MC kan doen. Da Syndrome vind ik dan wel weer een geinige MC omdat die gewoon hard mee gaat staan stampen. Zo hoort het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een MC moet gewoon weten wanneer hij zijn muil moet houden, en alleen tussen de acts lullen. Dart was afgelopen woensdag het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet...beetje door Eye-D & Hidden heen zitten rappen, wat een gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Da Syndrome vind ik dan wel weer een geinige MC omdat die gewoon hard mee gaat staan stampen. Zo hoort het.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Renegade en Da Syndrome zijn oke, die voegen ook echt wat aan de sfeer toe. DV8 heb je alleen bij DonkeyRollers nodig, villain heb 3 zinnen, Waar is dat Feestje, We are coming to get you en Give it up for the men we love the most ( Op 1 dag bij Rebelz, hhz en frontliner gehoord, volgens mij houd hij van orgies) en over mc Ruffian heb ik geen 1 goed woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha jongens, vergeleken met MC Dart is elke MC een hele verbetering
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hahaha jongens, vergeleken met MC Dart is elke MC een hele verbetering

lol, hij kan wel goed mee rappen haha

Maar idd, ze moeten niet te veel zeggen. Maar aan de andere kant kunnen ze ook voor een geweldige sfeer zorgen. Ruffian vind ik daar meestal wel een goed voorbeeld in. Op het feest zelf zorgt hij echt goed voor een sfeer, maar als je dan een set er van terug luistert denk je van, hou toch eens je mond joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Dart heb ik op het feest al zoiets van hou toch je mond :P Kun je nagaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Bij Dart heb ik op het feest al zoiets van hou toch je mond :P Kun je nagaan


Dart kun je zelf al na doen op het feest door je mond snel te bewegen xd Dat rappen zou nog wel gaaf kunnen zijn, maar hij doet het gewoon ook altijd op het verkeerde moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Een MC moet gewoon weten wanneer hij zijn muil moet houden, en alleen tussen de acts lullen. Dart was afgelopen woensdag het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet...beetje door Eye-D & Hidden heen zitten rappen, wat een gek.


Precies en dan is hij alsnog zo onverstaanbaar dat je niet weet wat hij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:50 
 
Artiest

I like UK MCs (not being sarcastic, a lot of these guys are really good and sometimes they sound awesome)...



WIKI WIKI WAKKITY WAKKITY BABABABAEBABEBAEBABEAA ORIGINAL! ORIGINAL! MINNA MINNA NOW BABA MINNA MOW WIKKED!! WIKI WIKKED!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:56 
 

nikkita schreef:
I like UK MCs (not being sarcastic, a lot of these guys are really good and sometimes they sound awesome)...



WIKI WIKI WAKKITY WAKKITY BABABABAEBABEBAEBABEAA ORIGINAL! ORIGINAL! MINNA MINNA NOW BABA MINNA MOW WIKKED!! WIKI WIKKED!!



This is exactly why they need to be hit by a shoe to the head.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 23:09 
 
Hardtraxx Addict

Mocht ik kunnen kiezen zou ik toch het liefst Da Syndrome of DV8 op de stage hebben, voor mij de 2 beste MC's die er zijn.

En Tha Watcher vind ik ook wel een vrij goeie MC :)

De rest is gewoon irri, kent er de ballen van of gaat niet echt mee in de atmosfeer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Instant tha watcher! Vind Da Syndrome op een klein feestje vaak erg leuk en hij zweept te boel op. Mist alleen een goede Engelse uitspraak. Ze hebben allemaal zo hun irritante trekjes, jammer dat de enige die echt uitspringt nooit op een groot feest geboekt staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:01 
 
Hardtraxx Elite

Toevallig woensdag naar een feest geweest zonder MC dan merk je toch wel dat het leuk is dat iemand het publiek aanmoedigt. Heb een keer op last world vorig jaar de slechtste MC ooit gezien. Die kende geeneens nummers ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:48 
 
Artiest

Da Syndrome heb ik iets tevaak meegemaakt nu, doe mij Renegade maar als MC :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

soms is een mc heel erg vervelend maar heb er vaak ook geen last van zoals Da Syndrome praat niet veel gaat veel los, daar hou ik wel van :thumbsup: Mc Villian vind ik tot nu toe de slechtste mc.. hij brabbelt maar een beetje en zegt 100x hetzelfde >.< maar vind wel dat Mc's op een feest thuis horen want zoals DV8 krijgt heel makkelijk het plubliek mee en daarvoor is een mc in mijn ogen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:28 
 

Je hebt MC en je hebt Live.

Live:
Crypsis, Donkey Rollers, Gunz4hire en Masters of Ceremony (Geloof ik) hebben allen een vorm van DJ/MC combi, Vind het daarbij niet storen en eigenlijk best wel vet.

MC:
DV8 vind ik een van de betere mc's... probeert toch sfeer te scheppen en kracht bij te zetten met het shouten van lyrics.
Villian en Ruffian vind ik aardig irritant, villian met z'n hupjes en ruffian met z'n onnodig gebler.
Da Syndrome is gewoon genieten om te zien, gaat ook lekker mee los
Scorpio en Mouth of Madness zijn wel ok, heb ze maar weinig mee gemaakt.

Algemeen oordeel over MC's is toch wel dat ze moeten weten wanneer te kappen met dat onnodige geroep. Ruffian op Qlimax 2010 was een goed voorbeeld tijdens Zatox (put your cellphone in the air bla bla). Carlos is best ok, maar op dat moment ben je qua aanzien toch flink gedaald. Popiejopie gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind MC's essentieel voor een een feest! Ze kunnen me echt ziek opzwepen en lullen alles als het goed is fijn aan elkaar.

Ver ver ver bovenaan staat momenteel Tha Watcher. hahaha, wat een held... Wat hij zegt en doet kan me soms echt fascineren, en dan kijk ik naar beneden (naar TimothyB), en dan gaat het keihard los!
MC's als Villain en DV8 vind ik een beetje kleurloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:12 
 
Hardtraxxer

MC's kunnen wat toevoegen aan een feest maar ze moeten niet hun bek gaan opentrekken als er net vocals in een track langskomen. Ruffian heeft daar nogal een handje van.

DV8 heeft maar een aantal zinnen volgens mij en Villain weet vaak wel de sfeer wat aan te dikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zolang ze maar geen MC Dart heten boeit het me echt he le maal niets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:43 
 

dawasiknie schreef:
Zolang ze maar geen MC Dart heten boeit het me echt he le maal niets!

:lol:


:worship:


wat een eikel is et
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
MC Opaa is een goeie


MC Opa Drokz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Toevallig woensdag naar een feest geweest zonder MC dan merk je toch wel dat het leuk is dat iemand het publiek aanmoedigt. Heb een keer op last world vorig jaar de slechtste MC ooit gezien. Die kende geeneens nummers ofzo haha.

Vind het kwalijker dat MC's die de nummers door en door (zouden moeten) kennen door de belangrijkste delen heen blijven blèren.

Vind Villain trouwens de laatste tijd wel weer leuk eigenlijk, ben benieuwd hoe ik daar na de zomer over denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

nikkita schreef:
I like UK MCs (not being sarcastic, a lot of these guys are really good and sometimes they sound awesome)...



WIKI WIKI WAKKITY WAKKITY BABABABAEBABEBAEBABEAA ORIGINAL! ORIGINAL! MINNA MINNA NOW BABA MINNA MOW WIKKED!! WIKI WIKKED!!


Lol, some parts sound just like 'Crazy Frog'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister net lekker setje The Supreme Team Outblast Angerfist Tha Playah & Evil Activities LIVE @ Dominator 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cYxSXkzgi50
Maar jeeeezus wist niet dat ik me zo kon ergeren aan een MC. Echt verschrikkelijk!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen