Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Clock Kid schreef:
@Lyst

Oke duidelijk daar clashen onze meningen denk ik. Ik ben het met veel dingen met je eens behalve dat geld een creatief proces beperkt. Een creatief proces komt niet alleen van de liefde voor de muziek, alles in je omgeving heeft daar invloed op dus ook geld. Ik geloof namelijk niet dat een producer produceert met zoveel mogelijk geld verdienen in gedachte.

Daar ben ik het niet mee eens. Geld zal ongetwijfeld het creatieve aspect beperken. Je houdt je immers bezig met méér dan alleen de muziek. Dan hou je dus rekening met andere mensen dan jezelf.



Citaat:
Wel denk ik dat heel veel om de verkeerde reden tracks aanpassen, maar dit ligt meestal niet aan het persoon maar een bedrijf erachter.

Geld dus. Hij laat het immers aanpassen, als ie het er niet mee eens zou zijn dan zou die wel een ander label zoeken.


1 Niet beperken want het dwingt je anders na te denken over je tracks. Het is volgens jou een negatief aspect ,maar dat is puur vanuit jouw invalshoek. Het brengt ook heel veel positieve mee zoals motivatie om je tracks zo goed mogelijk te laten klinken (vanuit sounddesign)


2 Niet zo zeer geld het kan ook een boodschap zijn misschien wilt een label iets uitstralen en weigert daardoor iets te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is dwingen in een creatief proces niet beperkend dan? Als je aan mij vraagt maak een schilderij, maar er moet dit en dit op, dan wordt ik toch beperkt in mijn creativiteit? Omdat je geld moet verdienen met de muziek word je (onbewust) een kant opgeduwd in het proces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkeerde woordkeuze qua dwingen excuses. Bedoel ermee dat je het vanuit een ander invalshoek bekijkt waardoor je creativiteit anders naar voren komt, dit kan negatief of positief uitpakken. Niet bepaald want de artiest is degene die uiteindelijk kiest of je die het nu wel veranderd of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet, Wildstylez, Max Enforcer en Zatox doen t echt alleen maar puur voor het geld en de faam.

Dat kun je gewoon zien aan hoe ze veranderd zijn qua producties t.o.v. 2009 bijvoorbeeld (en het verhuizen naar andere labels).

Sommigen proberen van hardstyle net zo'n identiteitsloos en mainstream muziekstijl te maken als house, iedereen luistert ook wel naar hardstyle omdat een aantal dj's de scene gewoon onderuit hebben getrokken ;).

Wat mij betreft is vooral Scantraxx hier debet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

--
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:53 
 

Wacht want omdat een dj/producer van stijl verandert, en dat juist een stijl is die in jouw ogen een vermindering is tov. het origineel wil zeggen dat het uit commerciële redenen is. Bullshit. Ik was vroeger een fan van jump, daarna een uberfan in hardstyle, zwaar verslaafd was ik er gedurende enkele jaren aan, en nu merk ik dat mijn smaak richting House, Electro, DnB en in mindere maten Dupstep verschuift.
Wil dat dan zeggen dat als ik als producer begin met dikke lompe hardstyle te maken, en mijn smaak door de jaren heen verandert naar house muziek, dat ik dan toch maar hardstyle moet blijven maken omdat ik anders commercieël denkend overkom.
Denk jezelf even in een dj zijn gedachte in, Noisekick gaat ook geen house producen omdat er daar veel meer geld te vangen valt. Wel ga je je stijl verbeteren/vercommercialiseren/populairder maken door soms andere sounds erin te stoppen. Maar helemaal veranderen voor het geld doet niemand.
Egoistische reacties hier vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel zo'n beetje met Lyst eens. Zou het niet beter kunnen verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Prophet, Wildstylez, Max Enforcer en Zatox doen t echt alleen maar puur voor het geld en de faam.

Dat kun je gewoon zien aan hoe ze veranderd zijn qua producties t.o.v. 2009 bijvoorbeeld (en het verhuizen naar andere labels).

Sommigen proberen van hardstyle net zo'n identiteitsloos en mainstream muziekstijl te maken als house, iedereen luistert ook wel naar hardstyle omdat een aantal dj's de scene gewoon onderuit hebben getrokken ;).

Wat mij betreft is vooral Scantraxx hier debet aan.

Erg kortzichtige reactie... Iemands smaak en stijl verandert met de tijd. Dit wil niet zeggen dat ze altijd doelbewust bezig om een hit te maken in de studio. Een hit maken kan je niet forceren! Zelf denk ik dat met name Wildstylez z'n tegenwoordige stijl gewoon vet vind. Er zijn zat platen van WS die niet in het standaard boekje vallen, en dan wil jij zeggen dat hij dat ook doet voor het geld?
Denk dat je teveel in het verleden blijft hangen. Muziek verandert constant. Smaak verandert, zowel van de producer als de luisteraar. Geen enkel genre kan overleven zonder verandering, in welke richting dan ook. Wil niet zeggen dat het iemand alleen om het geld gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Denk dat je teveel in het verleden blijft hangen

Dit is dan ook weer een kortzichtige reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
The Prophet, Wildstylez, Max Enforcer en Zatox doen t echt alleen maar puur voor het geld en de faam.

Dat kun je gewoon zien aan hoe ze veranderd zijn qua producties t.o.v. 2009 bijvoorbeeld (en het verhuizen naar andere labels).

Sommigen proberen van hardstyle net zo'n identiteitsloos en mainstream muziekstijl te maken als house, iedereen luistert ook wel naar hardstyle omdat een aantal dj's de scene gewoon onderuit hebben getrokken ;).

Wat mij betreft is vooral Scantraxx hier debet aan.


Zet ipv Wildstylez daar maar Headhunterz neer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:32 
 
Hardtraxx Addict

Als je geen liefde voor de muziek hebt dan hou je dat leven niet lang vol. Het is een druk leven en dat hou je niet vol als het niet je passie is. Tuurlijk kun je hier ups en downs in hebben, maar als de passie echt op is hou je het niet vol. Kijk maar naar tiesto die was de koning van de trance, maar zijn smaak veranderde en gig dus andere muziek maken. Dit viel bij veel mensen niet in de smaak in het begin maar hij deed het toch.

Verder wordt er over artiesten die commercieler gaan produceren makkelijk geroepen dat ze dat enkel voor het geld doen, maar vrijwel niemand kent die artiest dan persoonlijk en weet wat daadwerkelijk een artiest denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard wil iedereen geld verdienen met zijn of haar hobby. Niet meer dan logisch ook. Ik denk ook dat DJs/Producers zich aan een bepaalde stijl gaan vasthouden vanaf het moment dat deze succes heeft. Anderzijds lijkt het me niet dat iemand tijdens het producen denk van "ik gooi er een catchy vocal in want dan verdien ik meer".

ik ben in de war :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 00:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar waarom worden er dan zoveel producers door de jaren heen toegankelijker. Moet dan wel heel toevallig zijn dat al die smaken dezelfde kant op gaan. Ik geloof niet zo meer in dat alle hardstyle artiesten dingen 100% uit henzelf maken. Dat dachten we ook van hhz en nu blijkt het tegenovergestelde en ik weet van nog wel meer producers dat ze dingen produceren waar vraag naar is, omdat ze anders te weinig boekingen krijgen. Als Q en B2S nu zouden zeggen, we boeken alleen nog maar acts die niet harder zijn dan DBSTF, dan weet ik zeker dat er tig producers nu ineens softer dan DBSTF gaan produceren. En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het verschuiven van je smaak (op deze leeftijd), natuurlijk kun je nieuwe genres ontdekken, maar zo makkelijk als sommigen van het een naar het andere genre hoppen en vervolgens niets meer te maken willen hebben met het ene genre, riekt naar kuddegedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Takku, denk je nu echt dat Wildstylez Niels Geusenbroek associeert met hard ? . Je ziet t ook al met de nieuwe generatie, die zelfs bij Crypsis op Defqon heeft van wtf dit gaat te hard.

De bekende dj's zijn gewoon ver buiten hun core business gegaan om alleen maar zieltjes te winnen. Het erge is ook nog eens dat een Max Enforcer vindt dat ie vooruit is gegaan.. Dj's zijn echt veelal zelf debet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Maar waarom worden er dan zoveel producers door de jaren heen toegankelijker. Moet dan wel heel toevallig zijn dat al die smaken dezelfde kant op gaan. Ik geloof niet zo meer in dat alle hardstyle artiesten dingen 100% uit henzelf maken. Dat dachten we ook van hhz en nu blijkt het tegenovergestelde en ik weet van nog wel meer producers dat ze dingen produceren waar vraag naar is, omdat ze anders te weinig boekingen krijgen. Als Q en B2S nu zouden zeggen, we boeken alleen nog maar acts die niet harder zijn dan DBSTF, dan weet ik zeker dat er tig producers nu ineens softer dan DBSTF gaan produceren. En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het verschuiven van je smaak (op deze leeftijd), natuurlijk kun je nieuwe genres ontdekken, maar zo makkelijk als sommigen van het een naar het andere genre hoppen en vervolgens niets meer te maken willen hebben met het ene genre, riekt naar kuddegedrag.


Ik zeg ook niet dat het voor alle artiesten geldt, maar op een enkele uitzondering daargelaten weten wij ook niet bij wie het 100% uit zichzelf komt of niet. En ja je wordt altijd wel door iets geinspireerd dus je kan zeggen dat muziek nooit 100% vanuit iemand komt, of juist weer wel als je denkt dat de producer de track maakt. Het hangt maar net af van hoe je er naar kijkt.
Conclusies trekken over mensen die je niet kent, zou ik sowieso niet te snel doen. Verder wie zijn wij om te oordelen over anderen.

Ik snap alleen niet wat het probleem is hoe een artiest in de muziek staat. Het gaat om de muziek. Als de muziek goed is, is het prima toch. En als je het niet leuk vindt dan luister je er toch niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:16 
 
Artiest

Lyst schreef:
Maar waarom worden er dan zoveel producers door de jaren heen toegankelijker. Moet dan wel heel toevallig zijn dat al die smaken dezelfde kant op gaan. Ik geloof niet zo meer in dat alle hardstyle artiesten dingen 100% uit henzelf maken. Dat dachten we ook van hhz en nu blijkt het tegenovergestelde en ik weet van nog wel meer producers dat ze dingen produceren waar vraag naar is, omdat ze anders te weinig boekingen krijgen. Als Q en B2S nu zouden zeggen, we boeken alleen nog maar acts die niet harder zijn dan DBSTF, dan weet ik zeker dat er tig producers nu ineens softer dan DBSTF gaan produceren. En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het verschuiven van je smaak (op deze leeftijd), natuurlijk kun je nieuwe genres ontdekken, maar zo makkelijk als sommigen van het een naar het andere genre hoppen en vervolgens niets meer te maken willen hebben met het ene genre, riekt naar kuddegedrag.


Er zijn genoeg producers/dj's gestopt met hardstyle maken omdat ze de stijl van het grote publiek niet meer konden waarderen.

Voor mezelf gaat het zo; ik kan echt alleen tracks afmaken als ik ze zelf vet vind. En dat geld denk ik voor het grootste deel van producers. En ja dan is de vraag natuurlijk, maak jij expres een nummer wat het publiek niet vet vind maar jij wel, of maak jij een track die (waarschijnlijk, dit weet je van te voren niet) het publiek vet vind en jij ook?(Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik tracks voor het publiek maak, maar dat ik sommige gekke projecten die ik zelf vet vind wel eens gewoon af maak en niet naar buiten breng(of gratis bijv Wait, What))

PS Lyst waarom is toegangelijker altijd slechter in jou ogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Maar waarom worden er dan zoveel producers door de jaren heen toegankelijker. Moet dan wel heel toevallig zijn dat al die smaken dezelfde kant op gaan. Ik geloof niet zo meer in dat alle hardstyle artiesten dingen 100% uit henzelf maken. Dat dachten we ook van hhz en nu blijkt het tegenovergestelde en ik weet van nog wel meer producers dat ze dingen produceren waar vraag naar is, omdat ze anders te weinig boekingen krijgen. Als Q en B2S nu zouden zeggen, we boeken alleen nog maar acts die niet harder zijn dan DBSTF, dan weet ik zeker dat er tig producers nu ineens softer dan DBSTF gaan produceren. En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het verschuiven van je smaak (op deze leeftijd), natuurlijk kun je nieuwe genres ontdekken, maar zo makkelijk als sommigen van het een naar het andere genre hoppen en vervolgens niets meer te maken willen hebben met het ene genre, riekt naar kuddegedrag.


Ik ben het in grote lijnen met je eens!
De reden dat veel producers toegankelijker gaan produceren, komt denk ik omdat men het gevoel dat men krijgt bij succes gaan koppelen aan de muziek.
In beginsel zal iedere producer produceren als creatieve bezigheid en omdat hij hier zijn gevoel in kwijt kan. Naarmate de producer populairder word zal hij langzaam ook meer ´faam´ verwerven, dit gevoel dat hij hierbij krijgt wordt gekoppeld aan de muziek die hij maakt.
Het mag duidelijk zijn dat toegankelijkere muziek meer aanslaat bij het grote publiek dan niet-toegankelijke muziek. Wanneer hij een toegankelijk nummer maakt zal hij dus ook meer 'faam' krijgen. Ik kan mij erg goed voorstellen dat dit een fijn gevoel is, en dat je dit onbewust koppelt aan de muziek, waardoor je die toegankelijkere muziek onbewust meer gaat waarderen. Op deze manier schuift zijn style steeds meer naar de style van het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Er zijn genoeg producers/dj's gestopt met hardstyle maken omdat ze de stijl van het grote publiek niet meer konden waarderen.

Dus als hun muziek niet aanslaat bij het grote publiek, dan bestaat de behoefte om muziek te maken niet meer? Ze waaien weliswaar niet met de wind mee, maar ook voor hen weegt bekend zijn, boekingen hebben of geld verdienen zwaarder dan het muziek maken zelf. Want je kunt ook nog gewoon muziek blijven produceren, zonder dat je op Defqon staat of dat tig mensen het kopen. Weliswaar moet je het in je vrije tijd doen, want je moet jezelf ernaast nog gewoon onderhouden, maar als die dedication er echt is moet dat geen probleem zijn.

Citaat:
Voor mezelf gaat het zo; ik kan echt alleen tracks afmaken als ik ze zelf vet vind. En dat geld denk ik voor het grootste deel van producers. En ja dan is de vraag natuurlijk, maak jij expres een nummer wat het publiek niet vet vind maar jij wel, of maak jij een track die (waarschijnlijk, dit weet je van te voren niet) het publiek vet vind en jij ook?(Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik tracks voor het publiek maak, maar dat ik sommige gekke projecten die ik zelf vet vind wel eens gewoon af maak en niet naar buiten breng(of gratis bijv Wait, What))

Dat is het verschil tussen tracks maken waar je zelf achter staat en tracks maken die volledig uit jezelf komen. In principe zou het niet uit mogen maken wat het publiek er van vind, want het publiek probeert je in bepaalde hokjes te stoppen, wat ten koste gaat van je creativiteit. Je bent ook niet bezig met bewust een nummer maken wat het publiek niet mooi vind. Je zou gewoon alleen bezig moeten zijn met een nummer maken, houdt verder geen rekening met andere dingen dan de muziek zelf en kijkt vervolgens of het aanslaat of niet. Dat is muziek die volledig vanuit jezelf komt. Aan je laatste zin te zien doe je dit zelf (soms, ook, altijd?), al snap ik niet waarom je het eventueel niet naar buiten zou brengen, misschien zijn er wel een tiental mensen die het wel heel erg kunnen waarderen. Mogen die mensen die een afwijkende mening hebben van de massa niet bediend worden, omdat het mogelijk kritiek oplevert van diezelfde massa? En ik weet dat het lastig is om op deze manier door te breken, om dergelijke tracks bij de meeste labels er door te drukken, maar dan dient je muziek weer als middel om andere dingen te bereiken. En dat verschilt overigens ook weer per label, daar waar een Theracords bijvoorbeeld stimuleert om creatieve en originele tracks te maken (maar zelfs hij weet soms ook niet wat hij met bepaalde tracks aan moet :P ), krijg je bij scantraxx te horen dat je er een pakkende vocal bij in moet stoppen als je wil dat ze het releasen.

Citaat:
PS Lyst waarom is toegangelijker altijd slechter in jou ogen?

Omdat muziek toegankelijker maken een sneeuwbaleffect veroorzaakt.
1. Iemand maakt een dusdanig toegankelijke track dat de grenzen van de scene verlegd worden.
2. Naarmate muziek toegankelijker wordt, komen er meer nieuwe mensen in de scene (en dat gaat hard).
3. Door deze groep nieuwe mensen verschuift de "smaak" van een gemiddeld hardstyle liefhebber richting het toegankelijkere. Even voor de duidelijkheid de smaak van de mensen zelf verandert niet (behalve die van een grote groep meelopers), maar het gemiddelde verandert.
4. Omdat het commercieel aantrekkelijker is, verschuiven ook de organisaties hun doelgroep naar het wat meer toegankelijke publiek, wat bekent dat de minder toegankelijke hardstyle een steeds kleiner aandeel krijgt op de feesten die er toe doen.
5. Producers/DJ's die niet met deze trend meegaan, worden daardoor minder geboekt en komen voor de keuze te staan: stoppen, toch met de trend meegaan, of accepteren dat je niet meer geboekt wordt. De meeste artiesten kiezen voor de eerste twee opties.
6. Het aanbod aan de minder toegankelijke kant van de hardstyle neemt af, omdat de producers met de trend meegaan of stoppen.
7. Voor de mensen die naar deze muziek luisteren zijn er nu minder releases en minder feesten met de muziek die zij mooi vinden. Zij kunnen boos worden, tegenwerken etc. wat ze willen, maar ze zijn in een minderheid en naarmate deze stappen vaker doorlopen worden, wordt die minderheid alleen maar kleiner en kleiner.
8. Deze mensen verliezen hun interesse, waardoor de smaak van de gemiddelde hardstyleluisteraar nog verder naar de toegankelijke kant komt te liggen.
9. Doordat de gemiddelde hardstyle luisteraar nu meer accepteert, worden de grenzen van het toegankelijke weer opgezocht door een nieuwe generatie artiesten dan wel door een artiest die nog meer en groter wil.
10. Dit proces herhaalt zich opnieuw. Uiteindelijk kom je bij een publiek terecht dat luistert naar hetgeen wat in is en zodra het uit is laten deze mensen hardstyle allemaal tegelijk vallen. (Zie Hardcore, zie jumpstyle etc.) Normaal gesproken kun je dan terugvallen op je harde kern, maar deze voelde zich al die jaren in de steek gelaten door sommige artiesten die ze eerst wel vet vonden en door organisaties die eerst wel feesten voor hen konden organiseren, maar omwille van geld en faam dat niet meer deden. Dus veel krediet zullen de meeste artiesten en organisaties bij deze mensen niet meer hebben, als deze mensen überhaupt nog naar hardstyle luisteren.
Dit sneeuwbal effect is dus naarmate de muziek toegankelijker wordt steeds moeilijker te stoppen (mensen hebben ook steeds minder een eigen mening) en leidt uiteindelijk tot het (bijna) er onderdoor gaan van het genre. Enkel en alleen om het altijd maar meer en groter willen worden en dit ten koste van alles doen, zelfs je eigen kern die voor een solide fundering had moeten zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in het verschuiven van je smaak (op deze leeftijd), natuurlijk kun je nieuwe genres ontdekken, maar zo makkelijk als sommigen van het een naar het andere genre hoppen en vervolgens niets meer te maken willen hebben met het ene genre, riekt naar kuddegedrag.

Jij gelooft niet dat pubers van een op andere dag kunnen veranderen? Jij hebt nog nooit een moment in je leven gehad waarop je iets ineens enorm leuk vond?

Je bedoelt iets wat ik eerst niet leuk vond en dit niet op een vooroordeel gebaseerd was? Nee, eigenlijk niet nee. Ik weet voor mezelf heel goed wat ik leuk vind, wat ik niet leuk vind en waarom ik dat vind. Wil ik van het ene op het andere moment iets anders vinden, dan moet ik mijn eigen argumentatie ook ineens tegenspreken en je weet hoe moeilijk ik om te praten ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals ik het stelde is het andersom he, er wel in aanraking mee zijn geweest en van het ene op het andere moment hetzelfde ineens kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt, ik ken ook genoeg personen, maar iets gebeurt nooit gewoon. En al helemaal niet massaal tegelijk, dat komt bijna altijd omdat een grote groep mensen zich laten beïnvloeden door wat andere mensen denken/vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Geld dus. Hij laat het immers aanpassen, als ie het er niet mee eens zou zijn dan zou die wel een ander label zoeken.


Dat doe je ook zo een twee drie even natuurlijk.

Al dat gelul over geld ook.
Geld heb je nodig om van te leven. Dus vind je het gek dat artiesten geld willen verdienen?

En dat ze "commercieel klinken" is een kwestie van je eigen smaak.
Er worden inderdaad veel house remixen de laatste tijd gemaakt, dat zien heel veel mensen dan weer als commercieel.. Waarom? het blijft hardstyle, het verandert niet magisch naar house.
Ik vind zelf de meeste house remixes best vet klinken.

Als ik het omdraai, dan zouden Delete, Thera, Geck-O. Het alleen voor de faam bij het raw publiek doen.
Wat niet zo is, en dit is net zo bij gewone hardstyle. Natuurlijk doen ze het voor het geld omdat ze ervan willen leven.
En tuurlijk maken dj's dan tracks naar die mate. Als ik producer was zou ik ook willen dat mijn nummer bekend word. Daardoor wordt ik meer geboekt.
Als je niet financieel denken in zo'n buisness gaat dan kom je nooit ergens met je leven.

Mensen moeten stoppen door hun eigen ogen te kijken en door die van de producer. Want hoe je het ook wend of keert, die weten het beter dan jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Takku, denk je nu echt dat Wildstylez Niels Geusenbroek associeert met hard ? . Je ziet t ook al met de nieuwe generatie, die zelfs bij Crypsis op Defqon heeft van wtf dit gaat te hard.

De bekende dj's zijn gewoon ver buiten hun core business gegaan om alleen maar zieltjes te winnen. Het erge is ook nog eens dat een Max Enforcer vindt dat ie vooruit is gegaan.. Dj's zijn echt veelal zelf debet aan.


Had nog niet zo snel aan de Niels Geusenbroek tracks gedacht, ik geef je gelijk! :thumbup:
Wel jammer, want ik weet zeker dat Wildstylez prima mainstream platen kan maken (Als die Niels Geusenbroek kots al niet mainstream Hardstyle is :x)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Prophet, Wildstylez, Max Enforcer en Zatox doen t echt alleen maar puur voor het geld en de faam.

Ik denk dat je er bij een aantal toch goed mis zit. Zatox heeft dit jaar meer platen gratis weggegeven dan betaald uitgebracht, The Prophet maakt ook nog met regelmaat waar hij zelf zin in heeft (zie Boom/Punk MF). En ja, die twee zijn wel duur om te boeken, maar op het moment van schrijven heeft The Prophet 6 boekingen tot het eind van het jaar waar bijvoorbeeld een act als Frequencerz er nu al 19 tot eind die jaar hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
The Prophet, Wildstylez, Max Enforcer en Zatox doen t echt alleen maar puur voor het geld en de faam.

Ik denk dat je er bij een aantal toch goed mis zit. Zatox heeft dit jaar meer platen gratis weggegeven dan betaald uitgebracht, The Prophet maakt ook nog met regelmaat waar hij zelf zin in heeft (zie Boom/Punk MF). En ja, die twee zijn wel duur om te boeken, maar op het moment van schrijven heeft The Prophet 6 boekingen tot het eind van het jaar waar bijvoorbeeld een act als Frequencerz er nu al 19 tot eind die jaar hebben staan.

The Prophet en Rudy Peters hebben zeker weten een route uitgestippeld... Peters heeft niet voor niets Commerciële Economie gestudeerd en zie hoe het gegaan is sinds hij aan het roer staat bij Scantraxx.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen