Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Stelling:
Eens 26%  26%  [ 9 ]
Oneens 65%  65%  [ 22 ]
Anders, zie comment 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek begon er mee, op zich niet zo'n slecht idee. Vorig jaar zouden Project One en Zany komen.. Nu valt er in de interviews te lezen bij D-Block & S-Te-Fan: "We zijn momenteel bezig om de mogelijkheden van een artiestenalbum te bekijken".
Dit en het feit dat tegenwoodig steeds meer artiesten er aan beginnen (Crypsis en Activator op het moment, mijn verdenkingen liggen ook bij A-Lusion, te lang niets van hem gehoord). De markt heeft overduidelijk door dat er geld en met name populairiteit, dus media-aandacht, te krijgen is met een lancering van een album met meestal er nog 1 of andere tour aangeplakt.

Stelling: Ik hoop dat de albumhype gauw overwaait.

Eigen mening: Los van het feit of ik wel of niet een CD van DBSTF wil hebben, vind ik het geen goede zaak dat dit zo bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Oneens.

Waarom zou je willen dat deze hype snel overwaait?
Ik vind het uiteraard normaal dat Dj`s cd`s gaan uitbrengen Om extra geld te verdienen, Populariteit te winnen, Dit is toch normaal? Hoeveel illigale downloads gebeuren erwel niet tegenwoordig? Hierdoor verliezen ze geld, (Wat in feite niet belangerijk is, De muziek wel) Maar het is altijd mooi meegenomen niet dan? Ok als ze Albums gaan uitbrengen met van die oude tracks vind ik het wel K*T gedaan eerlijk gezegd, maar met nieuwe tracks vind ik het geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou een DJ zich een x aantal maanden opsluiten, als een debiel tracks in elkaar zetten, waarvan er een aantal ook gewoon minder zijn omdat er al langer geproduceerd is, terwijl je ze ook meteen kan draaien en uitbrengen? Sinds de meeste DJ's gezien hebben wat zo'n hype met je verkoopcijfers en optredens kan doen wil opeens iedere act een CD maken. Dat vind ik allemaal niet zo nodig. Ga gewoon lekker draaien en releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Waarom zou een DJ zich een x aantal maanden opsluiten, als een debiel tracks in elkaar zetten, waarvan er een aantal ook gewoon minder zijn omdat er al langer geproduceerd is, terwijl je ze ook meteen kan draaien en uitbrengen?


Misschien vinden mensen het gewoon leuker om een album in te slaan, is beter als de hele tijd zitten te wachten Op tracks die toch uitgesteld worden ..

Citaat:
Sinds de meeste DJ's gezien hebben wat zo'n hype met je verkoopcijfers en optredens kan doen wil opeens iedere act een CD maken.


Kwestie van Nog Populairder te worden, Hoe meer reclame je maakt voor jezelf, hoe meer mensen je muziek "apprecieren" Hoe meer er gekocht wordt. Dan komen we weer aan dat ene woord waar elke dj wat aan heeft. GELD En dan begint de discussie opnieuw. Wie quote me? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het persoonlijk niet erg dat een DJ een album maakt. Het is gewoon erg fijn voor in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is nog langer wachten op die albumsamplers, vooral als het de laatste sampler is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ga gewoon lekker draaien en releasen.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een onzin, klaar. Zou er ook gestopt moeten worden met hardcore albums?
Khadber schreef:
Ga gewoon lekker draaien en releasen.

Jaaaa!! Ga lekker draaien en een album releasen. :yay: :yay:

Hardstyle albums zijn gewoon super, gewoon 12 tot 20 nieuwe tracks van een artiest in een keer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Wat een onzin, klaar. Zou er ook gestopt moeten worden met hardcore albums?
Khadber schreef:
Ga gewoon lekker draaien en releasen.

Jaaaa!! Ga lekker draaien en een album releasen. :yay: :yay:

Hardstyle albums zijn gewoon super, gewoon 12 tot 20 nieuwe tracks van een artiest in een keer :yay:


Ja en daarvoor hoor je een jaar bijna niets van ze. In ieder geval 6 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Wat een onzin, klaar. Zou er ook gestopt moeten worden met hardcore albums?
Khadber schreef:
Ga gewoon lekker draaien en releasen.

Jaaaa!! Ga lekker draaien en een album releasen. :yay: :yay:

Hardstyle albums zijn gewoon super, gewoon 12 tot 20 nieuwe tracks van een artiest in een keer :yay:


Ja en daarvoor hoor je een jaar bijna niets van ze. In ieder geval 6 maanden.


Nou en :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bioweapon is ook een album aan het maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 19:22 
 
Donateur

Ik vind het wel een goede zaak dat ze een album gaan releasen, maar enkel als ze lang genoeg aan de nummers zitten om echt elk nummer degelijk te maken. Bv het Project One album, zeiden Hhz en Wildstylez dat ze elke week een nummer geproduceerd hadden, ik vind dit toch wel erg snel ? Op een week een nummer maken is wel wat overdreven. Maar als je een CD van 15 nummers op een half jaar kan afwerken zodat je je niet moet overhaasten en rustig kan denken over nummers vind ik het best Ok ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er beetje aan hoe het uitgewerkt wordt maar ben er meestal geen fan van. Vooral omdat het te vaak overhaast wordt... Snap ook niet waarom alle tracks perse nieuw moeten zijn. Als voorbeeld DBSTF, als ze zo nodig toch album uit willen uitbrengen, waarom dan niet alle goede oude tracks er ook op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ligt er beetje aan hoe het uitgewerkt wordt maar ben er meestal geen fan van. Vooral omdat het te vaak overhaast wordt... Snap ook niet waarom alle tracks perse nieuw moeten zijn. Als voorbeeld DBSTF, als ze zo nodig toch album uit willen uitbrengen, waarom dan niet alle goede oude tracks er ook op?


zoals Technoboy doet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
_dp_ schreef:
Ligt er beetje aan hoe het uitgewerkt wordt maar ben er meestal geen fan van. Vooral omdat het te vaak overhaast wordt... Snap ook niet waarom alle tracks perse nieuw moeten zijn. Als voorbeeld DBSTF, als ze zo nodig toch album uit willen uitbrengen, waarom dan niet alle goede oude tracks er ook op?


zoals Technoboy doet. ;)


Dat haalt direct het mooie van zo'n album weg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ooit een keer in het bezig gekomen van 1 hardstyle album en dat was Fusion of Sound van Zany..

Die vond ik echt helemaal te gek. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang de tracks op de CD kwalitatief in orde zijn en niet afgeraffeld zijn vind ik het best. Fusion of sound :bomb:. Project One vind ik dan weer minder want heel wat tracks van die CD zijn nagemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusion of sound zeker goed. Maar Project One vind ik zeker net zo goed, ook al zijn sommige nummers beetje nagemaakt.. Blijft top voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben ook tegen albums, want als je zoveel nieuwe tracks in 1x released, dan krijgen ze denk ik minder aandacht apart dan als je ze 1 voor 1 released..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ik ben ook tegen albums, want als je zoveel nieuwe tracks in 1x released, dan krijgen ze denk ik minder aandacht apart dan als je ze 1 voor 1 released..


Dat slaat dus nergens op, als je ze een voor een released zien alleen de echte hardstyle lovers dat, een album zien mensen in de Free Record Shop liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
_dp_ schreef:
Ligt er beetje aan hoe het uitgewerkt wordt maar ben er meestal geen fan van. Vooral omdat het te vaak overhaast wordt... Snap ook niet waarom alle tracks perse nieuw moeten zijn. Als voorbeeld DBSTF, als ze zo nodig toch album uit willen uitbrengen, waarom dan niet alle goede oude tracks er ook op?


zoals Technoboy doet. ;)


Dat haalt direct het mooie van zo'n album weg :x


Ik denk ook dat een album met allemaal nieuwe nummers beter verkoopt, dan een album waar ook grotendeels oude nummers op staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2009 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan niet echt een mening vormen hierover.. Vind albums toch wel dik, maar ik zie het probleem wat je voorlegt Khadber..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2009 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cd altijd handig, ik hoef niet te branden. en hun verdienen meer geld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het lijkt er idd op dat A-Lusion ook met een album bezig is, 3 nieuwe tracks op 't web verschenen:
Too Close - http://www.youtube.com/watch?v=_zgXweow-Ck
Elixir of Life - http://www.youtube.com/watch?v=wVkshlIE3gI
We Are One - http://www.youtube.com/watch?v=22zvIzPX6_Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2009 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Het lijkt er idd op dat A-Lusion ook met een album bezig is, 3 nieuwe tracks op 't web verschenen:
Too Close - http://www.youtube.com/watch?v=_zgXweow-Ck
Elixir of Life - http://www.youtube.com/watch?v=wVkshlIE3gI
We Are One - http://www.youtube.com/watch?v=22zvIzPX6_Q


Hij KAN wel een album aan het maken zijn, immers weinig van hem gehoord, maar hij is maar part-time DJ/producer, hij heeft ook nog een andere baan. Dit gaat in ieder geval een vinyl worden. Ik mis alleen de typische A-Lusion sounds..
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen