Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 09:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!

Wanneer ga jij dood? Van het lachen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Wat een crack kop heeft die gast ook zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!

Wanneer ga jij dood? Van het lachen :loving:


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:25 
 
Hardtraxx Crew

Pfoe, kinderachtig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat een zielig mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 03:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Pfoe, kinderachtig dit.


Gaan we weer hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bah, kan wel kotsen om die vent. Snap niet hoe mensen achter hem kunnen staan. Nee, Deadmau5 heeft al mijn respect verloren. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er zijn zoveel tracks met hetzelfde akkoordenschema, waar doet die man moeilijk over? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk mannetje die deadmau5 :lol: Geweldig, en alle hardstylebieberfans haten op hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nee man de hele hardstyle wereld is echt vet objectief enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:


Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.

En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haaahahahahahhh :lol: :lol: Het is wel een zuigertje, die deadmau5
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Als Wildstylez gewoon verstandig is laat hij dit lekker rusten, zijn we hier ook weer vanaf en heeft Deadmau5 weer zijn aandacht gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:


Klopt het is echt een kneusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:


Die gozer heeft een bankrekening wat 1000maal zo hoger is dan wildstylez xd In reallife zou die dat ook wel uitstralen

Qre8ive schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Afbeelding


Track is ook offline gehaald van alle downloadportals


Stond al op de vorige pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
hoebedoelje schreef:
...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:


Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.

En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.


Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?


Meen je die vergelijking? :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Broken Balance schreef:
hoebedoelje schreef:
...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:


Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.

En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.


Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?

Als je doorgaans zelf wel eens een auto jat en wanneer er in dit geval een auto van je wordt gestolen die je zelf hebt gestolen, ga je niet huilen bij de politie lijkt me... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..


Meneer Visser toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?


Niet. Youtube claims zijn makkelijk te maken, maar hoe het zit met hardstyle.com etc. geen idee :oh:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen