Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:52 
 
Hardtraxx Addict

Snap eigenlijk niet waarom iedereen code black nu zo aanvalt, want als wildstylez en heady op hun twitter zetten dat mensen de kick van wildstylez niet meer moeten jatten dan wilt iedereen hier op het forum weten om wie het gaat en begint er niemand over de melodieen die hun wel eens hebben gejat.

Iedereen vindt wildstylez en heady dan flauw, omdat ze niet zeggen om wie het gaat. Code Black zegt nu wel om wie het gaat en dan is hij weer de foute.

Heady had zelfs aangekondigd een schandpaal op facebook te maken voor iedereen die zijn perfect weapon kick jat. Toen stonden er alleen lovende reacties hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ik weet precies wat hier aan de hand is hoor.

Dat kan, maar aan zulk soort reacties heeft niemand wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Ik weet precies wat hier aan de hand is hoor.

Vertel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:53 
 
Artiest

Oke omdat er teveel onzin gelult word hier heb ik ze maar even achter elkaar gezet:

http://www23.zippyshare.com/v/29601462/file.html

vergelijk zelf maar, eerste is dead of the night, 2e is rip the jacker ktnxbai
(dus totaal niet hetzelfde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:54 
 

bRt_ schreef:
Dysphoria schreef:
Ik weet precies wat hier aan de hand is hoor.

Vertel :D

Atmozfears jatten kicks en Code Black jat melodieën. Conclusie? Allebei boefjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Oke omdat er teveel onzin gelult word hier heb ik ze maar even achter elkaar gezet:

http://www23.zippyshare.com/v/29601462/file.html

vergelijk zelf maar, eerste is dead of the night, 2e is rip the jacker ktnxbai
(dus totaal niet hetzelfde)


Marco buiten de chat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Addict

Zoals net al werd aangegeven klinken die kicks echt precies hetzelfde, geen twijfel over mogelijk. En om nou Code Black te trollen is deels begrijpelijk, maar ook weer niet. Zoals Wildstylez aangaf in de livestream van HHZ, zitten producers er soms weken op om een kick perfect te maken, en als dat dan even doodleuk wordt geript en mensen daardoor een platencontract krijgen...Ik zou me ook een beetje genaaid voelen. Over Fear; ik geloof zelf ook niet dat hij perongeluk dezelfde melodie heeft bedacht, maar zo'n simpele melodie kopiëren vind ik nog niet half zo erg als een complete kick rippen en er dan mee pronken.

Verder vind ik het heerlijk om dit allemaal te lezen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:55 
 

Cruelty schreef:
PhutureNoize schreef:
Oke omdat er teveel onzin gelult word hier heb ik ze maar even achter elkaar gezet:

http://www23.zippyshare.com/v/29601462/file.html

vergelijk zelf maar, eerste is dead of the night, 2e is rip the jacker ktnxbai
(dus totaal niet hetzelfde)


Ik vind ze toch aardig op elkaar lijken hoor.

Ik hoor geen verschil gek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ik hoor geen verschil gek! :D


Kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:58 
 

Dysphoria schreef:
Cruelty schreef:
PhutureNoize schreef:
Oke omdat er teveel onzin gelult word hier heb ik ze maar even achter elkaar gezet:

http://www23.zippyshare.com/v/29601462/file.html

vergelijk zelf maar, eerste is dead of the night, 2e is rip the jacker ktnxbai
(dus totaal niet hetzelfde)


Ik vind ze toch aardig op elkaar lijken hoor.

Ik hoor geen verschil gek! :D

Duidelijk een "Pam" en een "Pom"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:58 
 
Artiest

Luister is goed naar de tail, de distortion(resonatie) piek zit bij de atmosfearz kick een stuk lager, en de dist is een stuk doffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:00 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Dakpan schreef:
Dysphoria schreef:
Ik hoor geen verschil gek! :D


Kom op zeg.


De tail lijkt er heel erg op ja maar als je geen verschil hoort :/ ?

Met mijn lage-kwaliteit mp3-oortjes hoor ik nog weinig verschil.. Als ik hem aan m'n boxen opzet hoor ik wel een heel duidelijk verschil. Maar met geen degelijk geluid hoor je wel weinig verschil hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:02 
 
Artiest

Cruelty schreef:
PhutureNoize schreef:
Luister is goed naar de tail, de distortion(resonatie) piek zit bij de atmosfearz kick een stuk lager, en de dist is een stuk doffer.


Met een beetje EQ'ing zou dat moeten lukken maar ik weet het nog niet of het geript is...


Nee als je dat via de EQ doet dan is de kracht weg, dat kan alleen geregeld worden voordat er distortion op de kick gegooit word
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyche schreef:
Khadber schreef:
Het lastige is ook dat 2 in Nederland wonen en 1 in Canada. Ik neem aan dat dan de contacten over het internet gaan. Dus misschien dat het dan daar mis gaat. Alsnog, het lijkt me wel dat je dit soort dingen bespreekt als iemand dit soort dingen zegt.

Ik vind het héél onwaarschijnlijk dat die ene gast van Atmozfears dat dan 'vergeet' te vermelden tegen zijn twee collega's, dat is toch wel iets redelijk serieus, als iemand je beschuldigt van dingen jatten...

Ik vind dat dus ook nogal raar. Het lijkt me dat dit soort dingen besproken worden als je zulke beschuldigingen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, dat krijg je natuurlijk met zo'n ondoorzichtige scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheArthadox schreef:
zo moeilijk kan het voor die mannen toch niet zijn om een look a like dotn kick te maken?... snap alle problemen niet helemaal, denk zelf ook niet dat die geript is.

Hahaha jij hebt geen idee hoe moeilijk het is om een kick te maken. Producers als Noisecontrollers, Headhunterz, DBSTF, Wildstylez etc. zijn daar soms al dagen mee bezig. Om dan ook nog bijna precies dezelfde klank te krijgen als DOTN dan moet je wel heel erg veel geluk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:06 
 
Hardtraxx Elite

ik geloof code black wel om de simpele reden: atmozfears heeft het nooit echt ontkent geloof ik. Als iets echt niet waar is lijkt me het 1e wat je doet het gewoon ontkennen. Dat vind ik al verdacht, en code black zal zijn eigen kicks wel door en door kennen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de kick hiervandaan geript is:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:07 
 

Skyche schreef:
Khadber schreef:
Het lastige is ook dat 2 in Nederland wonen en 1 in Canada. Ik neem aan dat dan de contacten over het internet gaan. Dus misschien dat het dan daar mis gaat. Alsnog, het lijkt me wel dat je dit soort dingen bespreekt als iemand dit soort dingen zegt.

Ik vind het héél onwaarschijnlijk dat die ene gast van Atmozfears dat dan 'vergeet' te vermelden tegen zijn twee collega's, dat is toch wel iets redelijk serieus, als iemand je beschuldigt van dingen jatten...

Dat is duidelijk een wanhoopspoging. Die bakkers smeren mij geen brood aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ik geloof code black wel om de simpele reden: atmozfears heeft het nooit echt ontkent geloof ik. Als iets echt niet waar is lijkt me het 1e wat je doet het gewoon ontkennen. Dat vind ik al verdacht, en code black zal zijn eigen kicks wel door en door kennen .


Citaat:
and yet you continue to make negative false claims


Lijkt me genoeg toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:08 
 
Hardtraxx Addict

Atmozfears kunnen de hele discussie makkelijk oplosen door een video te posten waarin ze laten zien hoe ze de kick hebben gemaakt. Net zoals die oude kick video van heady ofzo. Dan is het hele gedoe over en als code black dan netjes is biedt hij zijn excuses aan en plaatst bericht dat hij fout zat op facebook.

Hebben ze de kick wel gejat dan moeten ze ook mans genoeg zijn dit gewoon toe te geven. Dat is Hey risico wat je neemt als je iets ript. Code black zal er vast geen rechtszaak van maken lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Atmozfears kunnen de hele discussie makkelijk oplosen door een video te posten waarin ze laten zien hoe ze de kick hebben gemaakt. Net zoals die oude kick video van heady ofzo. Dan is het hele gedoe over en als code black dan netjes is biedt hij zijn excuses aan en plaatst bericht dat hij fout zat op facebook.

Hebben ze de kick wel gejat dan moeten ze ook mans genoeg zijn dit gewoon toe te geven. Dat is Hey risico wat je neemt als je iets ript. Code black zal er vast geen rechtszaak van maken lijkt mij.

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Degene die de beschuldiging uit, moet met de bewijslast komen. Anders kan iedereen met de beschuldigende vinger naar elkaar gaan wijzen en vervolgens roepen: "Ja, bewijs dan dat het niet zo is!". Dan zijn we nog verder van huis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:12 
 

Afbeelding

teh fack
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En alles is weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:14 
 
Artiest

En ja hoor zn status is verwijderd,

I've done mah job, cya guys! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen