Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-01-2012, 23:10 

Hardtraxxer

Student betrapt met 56 spiekbriefjes
Afbeelding

Een onhandige en nerveuze uniefstudent werd betrapt met 56 spiekbriefjes op zak. Het is weer zover: de examens en bijhorende stress maken van deze weken weer een hel voor de meeste uniefstudenten waarvan er weer een aantal betrapt zullen worden op spieken of andere ongeoorloofde praktijken.

Toen een nerveuze student na een langdurig bezoekje aan het toilet terugkeerde naar zijn plek in de aula vroeg de opzichter waarom er een prop naast zijn bankje lag. De student gaf geen antwoord en raapte het opgevouwen stukje papier op. Toen kwamen er spiekbriefjes piepen die in de mouwen zaten waarop de opzichter de student vroeg om zijn zakken leeg te maken. Na een aarzeling deed hij wat hem gevraagd werd. Hij haalde een paar spiekbriefjes uit zijn mouwen en zakken waarna hij weer vroeg om naar het toilet te mogen gaan. Dat kon maar toen hij de deur van het toilet wou dichtdraaien was het genoeg geweest.

Ze vroeg om zijn zakken nu helemaal leeg te maken. Met het schaamrood op de wangen haalde de student nog meer spiekbriefjes uit zijn zakken. In totaal waren het er 56! Het incident werd gemeld aan de disciplinaire raad van de unief in UmeƄ en die moet nu beslissen over de verdere toekomst van de bedrieger aan de unief in Zweden. (HLN)

Hoe zit het met de spiekervaringen van mede-hardtraxxers??
Advertentie verdwijnt na registratie Hier adverteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-01-2012, 23:20 

Donateur

spiekbriefjes.

Hoe hard wil je falen?

je bent een man/vrouw. je leert of je leert niet. je haalt t of je haalt t niet.
vroeger op de baisisschool was dat normaal. nu zij we volwassen, je mag toch verwachten dat er verstand in het hoofd van een leerling op het voortgezetonderwijs en middelbaar onderwijs zit?

Oxbow schreef:
Rinus ontsnapt niet aan de dood, De dood ontsnapt aan Rinus. Gekke vent :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 00:02 

Hardtraxx Veteran

Ziekelijke faal!

Spiekervaringen:

- Met Grieks proefwerk in de 3de wat ik moest inhalen, had ik een blaadje met woorden die ik niet wist in m'n trui gedaan, en mocht het alleen in halen in een lokaal :).
- Latijn, klas 2: Leraar was weg na een SO, had ik m'n boek gepakt en alles voor mezelf alvast 'nagekeken' :whistle:

Dat was het wel zo ongeveer qua spieken, of toch niet :whistle:

Veni, Bibi, Vomui

1. Beholder
2. Zany
3. B-front
4. Deepack
5. Frequencerz

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 11:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een aantal keer als ik een bepaald begrip of werkwoord of wat dan ook niet ken het op mijn hand geschreven.

mrazura schreef:
steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 12:13 

Hardtraxx Elite

Gewoon bij je buren kijken joh :) Of als je een vierkante pennenzak hebt, briefje tegen de bovenkant langs binnen plakken :thumbsup:

Party F*cking Hardy
ADHD = Altijd Dikke Hardstyle/Hardcore Draaien

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 12:35 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
spiekbriefjes.

Hoe hard wil je falen?

je bent een man/vrouw. je leert of je leert niet. je haalt t of je haalt t niet.
vroeger op de baisisschool was dat normaal. nu zij we volwassen, je mag toch verwachten dat er verstand in het hoofd van een leerling op het voortgezetonderwijs en middelbaar onderwijs zit?

Nee hoor, ik gebruik ze nog steeds. (alleen formules dan want ik word er dood mee gegooid.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 13:44 

Hardtraxx Addict

Ik zet altijd alle relevante formules in mijn grafische rekenmachine.

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 14:02 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:

dat sowieso. En waar je geen grafisch rekenmachine mocht af en toe wat op mijn hand of briefje... vooral bij duits eigenlijk :P

Rawbin schreef:
Brock:"ONIX, WAT IS ER AAN DE HAND?"
Onix:"OOOOOOOOOOOOOO NIXXXXXXXXXXX"

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 14:26 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Squid schreef:

dat sowieso. En waar je geen grafisch rekenmachine mocht af en toe wat op mijn hand of briefje... vooral bij duits eigenlijk :P

Ja duits. Gaat morgen weer gebeuren.

mrazura schreef:
steven niet aan de drugs gaan tot je 18e dan betaal ik je kaartje voor masters als je 18 woirdt

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 14:29 

Hardtraxx Veteran

Wist meestal al van te voren welke woorden er gevraagd zouden worden :P Dus die schreef ik op mijn hand :P En soms ook hele werkwoordsvormen enzo :P Maar duits was toch ook echt wel een baggervak dus heb er absoluut geen spijt van.

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 14:32 

Hardtraxxer

Squid schreef:

Totdat ze tijdens tentamens alle rekenmachines gaan controleren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 14:40 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Squid schreef:

Bij mij niet :P Maar sws is vanaf dit jaar ook de grafische rekenmachine verboden bij economie en M&O.. Bij die vakken had ik er vorig jaar ook niks in staan, maar toch kut voor sommigen :P

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 16:23 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
Squid schreef:

Ik heb ze sowieso onder vreemde namen staan: Handleiding, uitleg gr etc. Daarnaast zit ik ook in het midden van de zaal altijd, dus tegen die tijd is de reset knop allang ingedrukt.

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 16:26 

Hardtraxx Addict

56 :surrender:

MaQenzie schreef:
Hardtraxx veteran / Hardtraxx addict. Klinkt stoer, net als het 24/7 op internet zitten haha nerds

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 16:36 

Hardtraxx Elite

Spiekbriefjes waren lange tijd gewoonte bij mij.. Heeeel makkelijk; gewoon je spiekbriefje onder je opgaven- en/of antwoordenblad leggen en voila. In de tweede ooit een blad tussen m'n benen gelegd zodat ik het nog net kon lezen.. Uiteindelijk daarmee betrapt waarop ik antwoorde; "Hoezo kijk jij tussen m'n benen? Da's schending van m'n privacy!" Gevolg was een 1 en een interne schorsing voor de rest van de dag (dat was het eerste of tweede uur ofzo).. Dus die gebruik ik niet meer :P
Overigens doe ik helemaal nooit meer aan spiekbriefjes sinds de derde ofzo.. Grafische rekenmachine ftw!

Afbeelding
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 16:37 

Hardtraxx Veteran

Blaadje tussen mijn benen, zo vaak :P En dan elleboog onder je hoofd en hand boven je ogen, zien ze niet waar je kijkt :P

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 17:00 

Hardtraxx Veteran

Heb zo'n beetje m'n hele middelbare schooltijd gebruik gemaakt van spiekbriefjes.. Met uitzondering van het examenjaar.
Toppunt was een complete begrippenlijst aan de kast plakken voor een proefwerk geschiedenis :D
Of bij proefwerken Frans het boek erbij houden :cool:
Herkansingen M&O die hetzelfde waren als de eerste versie, antwoordjes jatten en iedereen expres M&O herkansen.
Wist je zeker dat je goed zat >.<

Of what do I speak?

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 17:05 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Herkansingen M&O die hetzelfde waren als de eerste versie, antwoordjes jatten en iedereen expres M&O herkansen.
Wist je zeker dat je goed zat >.<

Leraren zijn ook zo ontiegelijk lui xd bij ons was aardrijkskunde ook altijd hetzelfde :P En Duits ongeveer voor 80% :P

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 18:09 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Blaadje tussen mijn benen, zo vaak :P En dan elleboog onder je hoofd en hand boven je ogen, zien ze niet waar je kijkt :P

Ik doe echt precies hetzelfde :P

So be it.
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 16-01-2012, 18:15 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Project 141 schreef:

Ik leer gewoon goed, dan heb ik dat niet nodig. -.-

Afbeelding
Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 00:07 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Grozny schreef:
Project 141 schreef:

Ik leer gewoon goed, dan heb ik dat niet nodig. -.-

Je moet er maar zin in hebben :x

hardcoresjors schreef:
Ik zou haar de bumper van een bus geven, jezus kerel... :sick:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 00:43 

Hardtraxx Addict

Duits. Ervaringsdeskundige. Maar onze leraar is dan ook 65 ofzo en heeft het verstand van een stoeptegel, dus het is ook wel makkelijk daar.

Ooit is bij Frans 4 halve pagina's vol in mn proefwerkblok gedaan. Proefwerk ging perfect, hard op weg naar de 10. De laatste vraag wist ik uit m'n hoofd dus ik schreef het op. Toch voor de zekerheid even controleren. "Hidde? Mag ik even in je blok kijken?" "FUUUUUUUUUUUU". Ik had de vraag in eerste instantie nog goed ook...

STAN- schreef:
Spiekbriefjes waren lange tijd gewoonte bij mij.. Heeeel makkelijk; gewoon je spiekbriefje onder je opgaven- en/of antwoordenblad leggen en voila. In de tweede ooit een blad tussen m'n benen gelegd zodat ik het nog net kon lezen.. Uiteindelijk daarmee betrapt waarop ik antwoorde; "Hoezo kijk jij tussen m'n benen? Da's schending van m'n privacy!" Gevolg was een 1 en een interne schorsing voor de rest van de dag (dat was het eerste of tweede uur ofzo).. Dus die gebruik ik niet meer :P
Overigens doe ik helemaal nooit meer aan spiekbriefjes sinds de derde ofzo.. Grafische rekenmachine ftw!

:worship: :lol:

dawasiknie schreef:
Vrouwen zijn met afstand de meest ingewikkelde wezens die je tegen gaat komen op deze aardkloot.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 02:45 

Hardtraxxer

Ik schreef voor wiskunde altijd in potlood op mijn geodriehoek of op een zwarte lat. Voor woordenschat op men handen, doet iedereen wel eens. Bij Geschiedenis & Aardrijkskunde mochten we altijd een wereldatlas gebruiken. Alle ruimtefoto's stonden vol belangrijke jaartallen. Zelf nooit betrapt geweest. Ooit een keer toezicht gehad op een examen van een oud-leraar. Die kerel werd oud en zag al niet zo goed meer, was bovendien de krant aan het lezen. Groepswerk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 23:17 

Donateur

laatst nog ff voor zo'n nutteloze NL luistertoets

iedereen kreeg een opgavenblaadje en ik kreeg zomaar de antwoorden voor me neus gedrukt dus ik zeg al zo van wtf rare vragen (toen liep de leraar net ff t lokaal uit)
dus iedereen kijken en roepen dat zijn de antwoorden,
ik keihard naar voren gesprint en alsnog een opgavenblad erbijgepakt
die bladen waren aan elkaar geniet dus ik schoof de antwoorden tussen de opgaven zodat het eigenlijk 1 stapel was geworden
1 bladzij omslaan was antwoorden :D
maar toen de leraar mij aan begon te kijken kneep ik um wel hard dus bij de laatste opdracht bliksemsnel er tussen weg gehaald en in me tas gepropt :P
had een dikke 8 + haha

We Got That Headknock Shit That Makes Yall Break Your Neck!

HHAAAHH! We've Got You UNDER ATTACK!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 23:37 

Hardtraxx Veteran

Vaste kost voor duits op de middelbare school. Op het hbo heb ik het overigens nog niet gewaagd :P

hardcoresjors schreef:
Ik zou haar de bumper van een bus geven, jezus kerel... :sick:

Antwoord op onderwerp 1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel