Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop juist wel dat Evans hem wint. Een harde werker die eigenlijk niet zo goed is en hij is volgens mij nog nooit met doping in verband gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun Frank Schleck & Contador het het meest.
Beiden sociale mannen, zouden volgens mij geen vlieg kwaad doen, en de stijl van wielrennen vind ik top.

Buiten dat ben ik altijd al een fan geweest van Ballan/ Cancellara/ Hushovd/ Gilbert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cavendish, wat een held ook. Komt een heuvel met moeite over, maar wint de meeste etappes haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik gun Frank Schleck & Contador het het meest.
Beiden sociale mannen, zouden volgens mij geen vlieg kwaad doen, en de stijl van wielrennen vind ik top.

Buiten dat ben ik altijd al een fan geweest van Ballan/ Cancellara/ Hushovd/ Gilbert.

Cancellara is echt een held :worship: Neemt met een ploegentijdrit heel zijn ploeg op sleeptouw, wint individuele tijdritten en werkt zich kapot voor zijn kopman tijdens de andere ritten

edit: wat een achterlijke afdaling! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Contador vrij ver voor Evans, laten we het hopen, dat vind ik zo'n vervelende vent op een 1 of andere manier :')
Gvd zit die Evans er toch bij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooie overwinning van Hagen, heb de laatste 12,5 km nog kunnen zien, wel jammer van Mollema.

Maarja wel heel knap, hij was gister ook al tot het laatste moment aan het vechten voor de etappezege :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evans vind ik echt kats veel op The Joker lijken haha.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het Contador maar niet is, ken hem gewoon niet uitstaan. Evans is gewoon een vent met een eigen karakter en daar moet je respect voor hebben, hele harde werker.
En die Voeckler, doe egt maar niet, die rijd nu al enkel voor op tv te komen, altijd maar naar de camera kijken, vanachter in peloton om aandacht vragen van de camera's, belachelijke toeren uithalen die niet nodig zijn. Maar, los daarvan, als hij de tour wint, kan je het niet anders dan verdient noemen. Al gaat ie morgen en overmorgen mits strijd van Contador e.a. wel tijd verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evans is zo lui als wat, ga eens aanvallen en probeer mensen eraf te rijden. Ik heb zo'n hekel aan verdedigende renners :x Nja gisteren was dan een uitzondering, verder zie ik hem elk jaar weer verdedigend rijden, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Evans is zo lui als wat, ga eens aanvallen en probeer mensen eraf te rijden. Ik heb zo'n hekel aan verdedigende renners :x Nja gisteren was dan een uitzondering, verder zie ik hem elk jaar weer verdedigend rijden, jammer.


Evans staat bovenaan alle favorieten he.
Hij is degene die aangevallen moet worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan wel zijn, maar als je niet aanvalt imo, win je ook niet snel.
Mja hij doet het al jaren op die manier en nooit de tour gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indurain viel ook nooit aan. In de bergen altijd volgen en in de tijdrit iedereen erop leggen.

Ieder zijn tactiek, maar Evans is sinds zijn wereldtitel echt een aantrekkelijke renner geworden. Alleen heel veel mensen praten elkaar altijd een beetje na over hem.
Morgen gaan we zien hoe hij zich houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja, ik ben niet zo'n fan van verdedigende renners ;) Ik zie liever de Schlecks en Contador, die vallen tenminste aan, zoals ik dat graag zie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tuurlijk, iedereen ziet liever Contador dan Evans. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de Slecks anders ook nog bijna niet aan zien vallen, terwijl hun wel moeten om de tour nog te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet wel hoe hardstyle liefhebber Johnny Hoogerland in de eerste week de bergen opkwam. Hij luisterde niet naar de teamleiders maar naar "Rise to the top, I got to make it to the top. I keep on working never stop, gonna keep on pushing." :P Gewoon hele tijd Zatox - To The Top op repeat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de koninginne-etape van dit jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kan vandaag rond half 4 - 4 uur kijken, hopen dat er dan nog wat spektakel komt :D
Gelukkig kan ik morgenmiddag eindelijk wel kijken als het goed is, dan verwacht ik toch wat Nederlanders in de aanval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele middag er weer voor zitten! Morgen ga ik weekendje weg met mn vriendin. Hoop dat ik savonds de avondetappe nog kan kijken om t beetje te volgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook enorm veel zin in, en morgen al helemaal, de rit naar de Alp d'Huez, nu is die nog specialer, omdat ik hem dit jaar in 1.30 uur opgefietst ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik kan vandaag rond half 4 - 4 uur kijken, hopen dat er dan nog wat spektakel komt :D
Gelukkig kan ik morgenmiddag eindelijk wel kijken als het goed is, dan verwacht ik toch wat Nederlanders in de aanval!

Eerste klim begint rond 14.30, 2e klim rond 15.30, en de laatste klim rond 17.00, dus als je geluk hebt zie je vanaf de 2e klim alles :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneeuw op de Galibier! 2 cm op de weg, zijn nu aan het schoonvegen. Foto's staan op twitter, zal ze zo even plaatsen als ik weer op de PC zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Johnny in de kopgroep!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe ver ligt die kopgroep voor?
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic