Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2012, 02:19 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dropbox is ook wel ideaal. Vooral voor om school bestanden te delen. Zou ook wel met muziek en films kunnen. :P Probleem is wel dat je uitgenodigd moet worden voor een mapje. :P

Fuck Dropbox. Heb er 2 mixjes op staan, posts ze lang niet overal en ben nou ook niet de bekendste of beste DJ ( xd )

Krijg ik vandaag dit:

Citaat:
Hi Stefan,

This email is an automated notification from Dropbox that your Public links have been temporarily suspended for generating excessive traffic. Your Dropbox will continue to function normally with the exception of Public links.

This suspension is temporary (3 days for the first time).

Please visit Dropbox support if you have any questions.

- The Dropbox Team

Kan me nou niet voorstellen dat ik zóveel traffic had...

http://soundcloud.com/steffnov_hrtw/steffnov-hardcore-round-the

Advertentie verdwijnt na registratie Hier adverteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-01-2012, 12:54 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
jij denkt dat mensen alleen via je pc aan je gegevens kunne kome? :D

Het gaat niet om de gegevens die ze van je hebben. Het gaat erom dat ik die mensen niet vertrouw. Het gaat er om dat wanneer zij je ip adres hebben dat al een risico meebrengt. Als jij een oude versie van windows heb dan hebben ze aan je ip adres al genoeg om toegang te krijgen tot je computer :') Een groot deel mensen gebruikt nog steeds windows xp zonder de beveiligingsupdates.

Verder is het maar de vraag wanneer die site zelf gehackt wordt en er malware op die site gezet wordt. Zonder dat je het weet loop je dan een malwareinfectie op zonder dat je het zelf door heb, want dat is het mooie dat ziet je virusscanner niet :) Het is niet de vraag wanneer dit gebeurt, het gebeurt en wanneer het gebeurt heb je niks door want hun zijn natuurlijk ook niet zo dom om het bekend te gaan maken.

hardcoresjors schreef:
Ik zou haar de bumper van een bus geven, jezus kerel... :sick:

Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel