De 42-jarige Louise D. heeft samen met haar vriend Siegbert van C. twee jaar lang haar dochter van 8 als seksspeeltje gebruikt tijdens het uitvoeren van SM-fantasieën. Tegen de vrouw uit Hendrik-Ido-Ambacht is gisteren 8 jaar cel geëist.
Het duo runde ook een gastouderbureau voor kinderopvang. Uit onderzoek is gebleken dat daar geen kinderen misbruikt zijn, meldt het AD. De vrouw stuurde zelfgemaakte foto's en filmpjes van het misbruik naar haar vriend. Ook tegen hem is 8 jaar cel geëist door de rechtbank in Dordrecht.
Het stel had een kist met seksspeeltjes waarmee ze de dochter lieten spelen. Ook was het meisje getuige van seks tussen de twee. "Ik ben me ervan bewust dat mijn gedachten absurd zijn en schaam mij diep', zei de man tijdens de rechtszaak. Hij vroeg de voorlopige hechtenis te schorsen. "Zodat ik in vrijheid kan herstellen."
Er werd 12.500 euro smartengeld gevraagd voor de dochter. De moeder schrok van het bedrag. "Hoe kan een kind bedenken dat ze zoveel geld wil hebben?" De uitspraak is over 13 dagen.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... an_sm.htmlSick

Veni, Bibi, Vomui
1. Beholder
2. Zany
3. B-front
4. Deepack
5. Frequencerz