Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-01-2012, 23:00 

Hardtraxx Addict

De 21-jarige Belg Aaron Vansintjan werd donderdag 22 december in New York door de politie gearresteerd bij het verlaten van de metro aan 190th Street. Dat meldt de New York Times woensdag.

Met de revolver tegen het hoofd gedrukt door een agent in burger en omsingeld door verschillende agenten in dienstuniform werd de jongeman, die aan de McGill Universiteit in Montreal studeert, tegen de grond gesmeten, geboeid en naar het politiebureau meegenomen. Daar werd hij uren vastgehouden voor een inbraak waar hij niet alleen niets mee had te maken, maar die ook nooit had plaatsgevonden.

'Dit is geen manier om een toerist te behandelen', zei onze landgenoot achteraf met enig gevoel voor understatement.

Kerstshoppen

Vansintjan bracht samen zijn familie de kerstweek door in New York. Na kerstinkopen bij Macy's, had hij afgesproken met vrienden voor een bezoek aan het Cloisters Museum voor Middeleeuwse Kunst. In zijn shoppingtas staken twee witte t-shirts en twee boeken.

Zijn vrienden namen de ene metro-uitgang, hij de andere om dat die dichter bij het museum, maar bergop lag. 'Ik wilde even op adem komen, totdat er plots iemand met een pistool in de hand tegen me schreeuwde. Hij duwde me eerst op mijn knieën en vervolgens mijn gezicht tegen de grond. Ik was onder de indruk en dacht dat het erg illegaal was om de berg op te lopen.'

De Belg zou door een man zijn aangeduid als de dader van een inbraak. Nadat uren later bleek dat de man psychisch gestoord was, werd de jonge student vrijgelaten.

Dan-ger-box [deyn-jer-boks] -noun: A form of Music that (re)invents itself over and over again

Advertentie verdwijnt na registratie Hier adverteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2012, 01:54 

Hardtraxx Crew

Moet ook schrikken zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2012, 14:12 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik was onder de indruk en dacht dat het erg illegaal was om de berg op te lopen.'

ook echt weer zo'n belgen opmerking hè! :lol:

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2012, 17:04 

Hardtraxx Addict

vind dat zo'n man een dikke schade vergoeding moet krijgen. als je fout zit moet je het recht zetten ;)

MaQenzie schreef:
Hardtraxx veteran / Hardtraxx addict. Klinkt stoer, net als het 24/7 op internet zitten haha nerds

Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2012, 19:48 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je je echt kapot verschieten lijkt me...

“Now let the music be your only God!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12-01-2012, 21:19 

Hardtraxx Crew

Dj Skitzo schreef:
Citaat:
Ik was onder de indruk en dacht dat het erg illegaal was om de berg op te lopen.'

ook echt weer zo'n belgen opmerking hè! :lol:

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2012, 15:26 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:

Als hij die man nu eens aanklaagt, kan die zo een miljoenenvergoeding krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2012, 19:49 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
:lol: :lol:

Als hij die man nu eens aanklaagt, kan die zo een miljoenenvergoeding krijgen ^^

The American Dream :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:36 

Donateur

Randleman schreef:
Nadat uren later bleek dat de man psychisch gestoord was

wie? de originele overvaller?

Afbeelding Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Randleman schreef:

Nee, de man die had gezegd dat er een overval was geweest en hij de dader was.

Rawbin schreef:
Brock:"ONIX, WAT IS ER AAN DE HAND?"
Onix:"OOOOOOOOOOOOOO NIXXXXXXXXXXX"

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:40 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
Randleman schreef:

Nee, de man die had gezegd dat er een overval was geweest en hij de dader was.

dat word niet beschreven in het nieuwsbericht

neigt naar een hoax :evil:

Citaat:
Sommige mensen verdienen gewoon een knuppel......met spijkers.....tussen de ballen

https://www.facebook.com/profile.php?id=1315096082

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:42 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De Belg zou door een man zijn aangeduid als de dader van een inbraak. Nadat uren later bleek dat de man psychisch gestoord was, werd de jonge student vrijgelaten.

Gewoon duidelijke verbanden hoor :P

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:43 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Citaat:

ik heb niks gezegt :D

Citaat:
Sommige mensen verdienen gewoon een knuppel......met spijkers.....tussen de ballen

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:57 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
Citaat:

En de politie heeft dat natuurlijk weer niet door dat die man werkelijk gestoord was. Plaats van die mensen eerst ook is te ondervragen enzo.

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 18:58 

Hardtraxx Veteran

Tsja tuurlijk wil je snel handelen, anders kom je te laat als er wel echt iets aan de hand is. En dan nemen mensen je meer kwalijk.

Rawbin schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 19:00 

Hardtraxx Addict

Ja en toch vind ik het gek dat ze de woorden van 1 man geloven en niemand anders van iets wist wat de feiten waren :/

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2012, 19:07 

Hardtraxx Veteran

lijkt wel op een programma wat k gister aaf heb zitte kijke

ging over een gozer die een vrouw vermoord had en gewoon een naam uit iemand ze vriendengroep noemde als een soort van partner in crime. terwijl die er helemaal niks mee te maken had. maar wel doordat die andere zijn naam noemde 2 jaar onschuldig in de gevangenis heeft gezeten

Citaat:

Antwoord op onderwerp
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel